YMAAIN Intermediate Studies in Marketing as Optional Studies (35+ cr)
Study level:
Intermediate studies
Grading scale:
0-5
Responsible organisation:
Jyväskylä University School of Business and Economics
Curriculum periods:
2022-2023, 2023-2024
Elective studies:
Yes
Requires application:
No
Description
Markkinoinnin aineopinnot käsittelevät kuluttajakäyttäytymistä, asiakassuhde- ja palvelujohtamista, markkinoinnin johtamista, tuotteistamista ja myyntiä, kansainvälistä markkinointia ja markkinointitutkimusta.
Learning outcomes
Markkinoinnin aineopinnot suoritettuaan
- opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet ja teoreettiset lähtökohdat.
- opiskelija hallitsee erityisesti asiakkuuksien, asiakas- ja kuluttajakäyttäytymisen ja markkinoinnin prosessien perusteet osana organisaation toimintaa.
- opiskelija pystyy soveltamaan markkinoinnin keskeistä teoreettista tietoa pienimuotoisissa kehittämistehtävissä.
- opiskelija tunnistaa markkinointiin liittyvät keskeiset eettiset kysymykset ja ongelmat.
- opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet ja teoreettiset lähtökohdat.
- opiskelija hallitsee erityisesti asiakkuuksien, asiakas- ja kuluttajakäyttäytymisen ja markkinoinnin prosessien perusteet osana organisaation toimintaa.
- opiskelija pystyy soveltamaan markkinoinnin keskeistä teoreettista tietoa pienimuotoisissa kehittämistehtävissä.
- opiskelija tunnistaa markkinointiin liittyvät keskeiset eettiset kysymykset ja ongelmat.
Description of prerequisites
Ennen aineopintotasoisten opintojen suorittamista tulee opiskelijoiden suorittaa Liiketoimintaosaamisen perusopinnot (25-28 op), tai vastaavat opinnot (EI LITO-opinnot). Muilta kuin kauppakorkeakoulun kauppatieteiden opiskelijoilta vaaditaan suoritettujen perusopintojen arvosanaksi vähintään 3 eli Hyvä.
Structure
Select all (35+ cr)
Compulsory Studies
Select all (12 cr)Optional Studies
Select min. 23 cr