YMAAIN Intermediate Studies in Marketing as Optional Studies (35 cr)

Study level:
Intermediate studies
Grading scale:
0-5
Responsible organisation:
Jyväskylä University School of Business and Economics
Curriculum periods:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Elective studies:
Yes
Requires application:
No

Description

Markkinoinnin aineopinnot käsittelevät asiakaskäyttäytymistä ja asiakassuhde- ja palvelujohtamista. Valinnaisten kurssien kautta opiskelijan on lisäksi mahdollista syventää ymmärrystään markkinointiresurssien- ja toimenpiteiden hallinnasta eri toimintaympäristöissä sekä perehtyä viestinnän teemoihin.

Learning outcomes

Markkinoinnin aineopinnot suoritettuaan
- opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet ja teoreettiset lähtökohdat.
- opiskelija hallitsee erityisesti asiakkuuksien, asiakas- ja kuluttajakäyttäytymisen ja markkinoinnin prosessien perusteet osana organisaation toimintaa.
- opiskelija pystyy soveltamaan markkinoinnin keskeistä teoreettista tietoa pienimuotoisissa kehittämistehtävissä.
- opiskelija tunnistaa markkinointiin liittyvät keskeiset eettiset kysymykset ja ongelmat.

Description of prerequisites

Ennen aineopintotasoisten opintojen suorittamista tulee opiskelijoiden suorittaa Liiketoimintaosaamisen perusopinnot (25-28 op), tai vastaavat opinnot (EI LITO-opinnot). Muilta kuin kauppakorkeakoulun kauppatieteiden opiskelijoilta vaaditaan suoritettujen perusopintojen arvosanaksi vähintään 3 eli Hyvä.

Structure

Select all (35+ cr)