YMAAOK Intermediate Study Module in Marketing (26 cr)

Study level:
Intermediate studies
Grading scale:
0-5
Responsible organisation:
Jyväskylä University School of Business and Economics
Curriculum periods:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Elective studies:
Yes
Requires application:
No

Description

Markkinoinnin aineopinnot käsittelevät asiakaskäyttäytymistä ja asiakassuhde- ja palvelujohtamista. Valinnaisten kurssien kautta opiskelijan on lisäksi mahdollista syventää ymmärrystään markkinointiresurssien- ja toimenpiteiden hallinnasta eri toimintaympäristöissä sekä perehtyä viestinnän teemoihin.

Learning outcomes

Markkinoinnin aineopinnot suoritettuaan
- opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet ja teoreettiset lähtökohdat.
- opiskelija hallitsee erityisesti asiakkuuksien, asiakas- ja kuluttajakäyttäytymisen ja markkinoinnin prosessien perusteet osana organisaation toimintaa.
- opiskelija pystyy soveltamaan markkinoinnin keskeistä teoreettista tietoa pienimuotoisissa kehittämistehtävissä.
- opiskelija tunnistaa markkinointiin liittyvät keskeiset eettiset kysymykset ja ongelmat.

Description of prerequisites

Ennen opintokokonaisuuden suorittamista tulee suorittaa Liiketoimintaosaamisen perusopinnot (min. 25 op) tai vastaavat opinnot. Muiden kuin kauppakorkeakoulun kauppatieteiden opiskelijoiden tulee suorittaa Liiketoimintaosaamisen perusopinnot vähintään arvosanalla 3 eli Hyvä. 

Structure

Select all (26+ cr)