TIES476 Game Technology (3–5 cr)
Study level:
Advanced studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Faculty of Information Technology
Curriculum periods:
2020-2021, 2021-2022, 2022-2023
Description
Kursilla tutustutaan pelien toteutuksessa käytettyihin teknologioihin seminaariesitysten ja käytännön ohjelmointitehtävien kautta. Kolmen opintopisteen suoritukseen kuuluvat seminaariesitysten seuraaminen ja tehtävät. Viiden opintopisteen suoritukseen lisäksi seminaariesityksen pitäminen.
Learning outcomes
Opiskelija tuntee yleisimmät pelinkehityksessä käytettävät teknologiat. Opiskelija osaa valita kuhunkin projektiin soveltuvat teknologiat. Opiskelija kykenee perehtymään uusiin pelinkehitysteknologioihin ja ottamaan niitä käyttöön. Opiskelija osaa hyödyntää kurssilla käsiteltyjä teknologioita.
Recommended prerequisites
- Prerequisite group 1
- HTKA112 Magic of the Game - Perspectives to Digital Games (5 cr)Not published for this curriculum period
- TIEA219 Game Design (5 cr)
- TIEP111 Programming 2 (8 cr)
- Prerequisite group 2
OR
Completion methods
Method 1
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Teaching (3–5 cr)
Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5
Evaluation criteria:
Yksilötehtävät ja seminaariesitys.
Language:
Finnish
Study methods:
Yksilötehtävät ja seminaariesitykset.