TJTS4505 Kuluttajakäyttäytyminen digitalisoituvassa ympäristössä (3 cr)
Tweet text
Description
Digitalisaatioon ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyviä käsitteitä ja ilmiöitä. Teoreettisia ja tutkimuksellisia näkökulmia kuluttajakäyttäytymiseen digitalisoituvassa toimintaympäristössä. Digitalisaation ja kuluttajakäyttäytymisen sovelluskohteita liiketoiminnassa.
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija 1) tunnistaa kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyvää käsitteistöä ja ilmiöitä, 2) ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyvää teoretisointia ja tutkimustietoa sekä 3) ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyviä soveltamismahdollisuuksia ja haasteita liiketoiminnassa.
Additional information
Suoritustavat:
Suoritus perustuu yksilötyönä laadittavaan oppimispäiväkirjaan ja ryhmätyönä laadittavaan harjoitustyöhön.
Arviointiperusteet:
Arviointi perustuu opiskelijan yksilötyönä laatimaan oppimispäiväkirjaan sekä ryhmätyönä laadittavaan harjoitustyöhön.
Description of prerequisites
Vähintään alempi korkeakoulututkinto tai sitä vastaava tutkinto.