TJTS4505 Kuluttajakäyttäytyminen digitalisoituvassa ympäristössä (3 cr)

Study level:
Advanced studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Faculty of Information Technology
Coordinating organisation:
Faculty of Information Technology
Curriculum periods:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028

Tweet text

Kuluttajakäyttäytyminen digitalisoituvassa liiketoimintaympäristössä.

Description

Digitalisaatioon ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyviä käsitteitä ja ilmiöitä. Teoreettisia ja tutkimuksellisia näkökulmia kuluttajakäyttäytymiseen digitalisoituvassa toimintaympäristössä. Digitalisaation ja kuluttajakäyttäytymisen sovelluskohteita liiketoiminnassa.

Learning outcomes

Opintojakson suoritettuaan opiskelija 1) tunnistaa kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyvää käsitteistöä ja ilmiöitä, 2) ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyvää teoretisointia ja tutkimustietoa sekä 3) ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen digitalisaatioon liittyviä soveltamismahdollisuuksia ja haasteita liiketoiminnassa.

Additional information

Suoritustavat:

Suoritus perustuu yksilötyönä laadittavaan oppimispäiväkirjaan ja ryhmätyönä laadittavaan harjoitustyöhön.

Arviointiperusteet:

Arviointi perustuu opiskelijan yksilötyönä laatimaan oppimispäiväkirjaan sekä ryhmätyönä laadittavaan harjoitustyöhön.

Description of prerequisites

Vähintään alempi korkeakoulututkinto tai sitä vastaava tutkinto.

Study materials

Ilmoitetaan myöhemmin.

Completion methods

Method 1

Select all marked parts
Parts of the completion methods
x

Participation in teaching (3 cr)

Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish

Teaching