RFIS080 Theory of Teaching French (5 cr)
Study level:
Advanced studies
Grading scale:
0-5
Language:
French
Responsible organisation:
Department of Language and Communication Studies
Curriculum periods:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Tweet text
Perehtyminen kielenopetuksen historiaan ja nykysuuntauksiin ranskaksi.
Description
Sisältö
Perehtyminen kielenopetuksen teoriaan ranskankielisen tutkimuskirjallisuuden perusteella
Suoritustavat
Kirjatentti TAI
Oppimistehtävä (esim. kaksi 5-7 sivun esseetä)
Arviointiperusteet
Kirjatentti TAI oppimistehtävä
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
tuntee pääpiirteittäin kielenopetuksen historian ja nykysuuntaukset sekä teoreettisen viitekehyksen
on kehittänyt valmiuksiaan tarkkailla kulttuurieroja avoimesti ja rakentavasti
Literature
- DESMONS et al. Enseigner le FLE (Français Langue Etrangère) : Pratiques de classe; ISBN: 978-2-7011-4813-7
- BOYER - BUTZBACH -PENDANX, Nouvelle introduction à la didactique du français langue étrangère.; ISBN: 9782190311210
- GERMAIN, Evolution de l'enseignement des langues : 5000 ans d'histoire, s. 99-310; ISBN: 9782190333533
Completion methods
Method 1
Evaluation criteria:
Kirjatentti
Select all marked parts
Method 2
Evaluation criteria:
Oppimistehtävä
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Exam (5 cr)
Type:
Exam
Grading scale:
0-5
Language:
French
Teaching
9/2/2024–7/31/2025 Exam
x
Independent study (5 cr)
Type:
Independent study
Grading scale:
0-5
Language:
French