KEMS703 Chemistry Teacher Seminar (2 cr)
Study level:
Advanced studies
Grading scale:
Pass - fail
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Department of Chemistry
Curriculum periods:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Tweet text
Tehoa kemian opetuksen tutkimukseen.
Description
- Kemian opetuksen tutkimukseen tutustumista tieteellisten artikkelien ja kirjallisuuden avulla.
- Opetellaan, harjoitellaan ja reflektoidaan tutkimuksen tekemistä.
- Saadaan ohjausta pro gradu -tutkielman tekoon.
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- osaa laatia tutkimussuunnitelman.
- osaa esittää tieteellisiä tutkimustuloksia kirjallisesti ja suullisesti.
- tuntee kemian opetuksen opinnäytetyön vaatimukset.
- pystyy analysoimaan kemian opetukseen liittyviä tieteellisiä julkaisuja ja keskustelemaan niistä analyyttisesti ja rakentavasti.
- osaa arvioida muiden opiskelijoiden tekemää kemian opetuksen tutkimusta ja antaa siitä rakentavaa palautetta.
Työelämätaidot:
Opiskelija
- pystyy esittämään omaan opetuksen kehittämiseen liittyviä asioita suullisesti ja kirjallisesti.
- osaa suunnitella ja toteuttaa opetuksen kehittämistä tukevan tutkimusprojektin.
- omaa valmiudet tutkivana opettajana toimimiseen.
Additional information
Kurssi suoritetaan samaan aikaan pro gradu -tutkielman teon kanssa.
Description of prerequisites
Opintojaksot KEMS701 Kokeellinen kemia koulussa sekä KEMS702 Kemian opetuksen käsitteet ja ilmiöt.
Compulsory prerequisites
Study materials
Kurssilla käytetään englanninkielisiä tieteellisiä tutkimusjulkaisuja oheismateriaalina.
Completion methods
Method 1
Evaluation criteria:
Hyväksyttyyn suoritukseen vaaditaan aktiivista osallistumista seminaaritapaamisiin sekä harjoitustehtävien hyväksyttyä suorittamista.
Time of teaching:
Period 1, Period 2
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Teaching (2 cr)
Type:
Participation in teaching
Grading scale:
Pass - fail
Language:
Finnish
Study methods:
Seminaaritapaamisia ja harjoitustehtäviä. Seminaarin yhteydessä laaditaan suunnitelma oman pro gradu -tutkimuksen toteuttamiseksi sekä reflektoidaan työn kannalta tärkeitä kysymyksiä ja mahdollisuuksia vertaisryhmässä.