YMASYV Advanced Studies in Marketing (80 cr)

Study level:
Advanced studies
Grading scale:
0-5
Responsible organisation:
Jyväskylä University School of Business and Economics
Curriculum periods:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Elective studies:
No

Description

Markkinoinnin syventävät opinnot perehdyttävät opiskelijat kuluttajakäyttäytymiseen kestävässä kulutusyhteiskunnassa sekä myynnin johtamiseen. Valinnaiset kurssit syventävät opiskelijan ymmärrystä markkinointiresurssien- ja toimenpiteiden hallinnasta sekä digitaalisesta markkinointiviestinnästä.

Learning outcomes

Kauppatieteiden maisteri ymmärtää, että markkinoinnin keskiössä on asiakasymmärryksen lisääminen ja sen pohjalta liiketoiminnan kestävä kehittäminen tavalla, joka luo arvoa asiakkaille ja yritykselle. Markkinoinnin maisteri osaa soveltaa tätä ymmärrystä yrityksen ongelmienratkaisuun markkinoinnin ja myynnin kontekstissa. Kauppatieteiden maisteri osaa soveltaa ja arvioida vastuullisen liiketoiminnan periaatteita ja toimintatapoja organisaation toiminnassa. Kauppatieteiden maisteri kykenee kriittiseen ajatteluun ja tieteelliseen tutkimukseen. 



Structure

Select all (80+ cr)