YMAS2220 Capstone Course in Marketing (3 cr)

Study level:
Advanced studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Jyväskylä University School of Business and Economics
Curriculum periods:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028

Tweet text

Kurssilla opiskelijat hyödyntävät ja soveltavat markkinoinnin opinto-ohjelman aikana oppimiaan sisältöjä ja laativat ratkaisuehdotuksen annettuun tehtävään.

Description

Kurssin alussa opiskelijoille esitetään case-tehtävä käytännön liike-elämän asiakasarvon luontiin ja kommunikointiin liittyvästä haasteesta.

Opiskelijat työskentelevät ryhmissä annetun case-tehtävän parissa hyödyntäen ja soveltaen markkinoinnin opinto-ohjelmassa oppimiaan asioita.

Kurssin lopuksi ryhmät esittävät case-tehtävät suullisesti ja kirjallisesti.

Learning outcomes

Kurssin suoritettuaan opiskelija

· ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja kestävyyden (ympäristö, sosiaalinen, taloudellinen) käsitteet ja pystyy analysoimaan näiden käsitteiden merkityksen asiakasarvon luonnissa ja kommunikoinnissa.

· osaa arvioida yritysten kohtaamia markkinoinnin ja myynnin haasteita erilaisissa arvonluonnin ja viestinnän konteksteissa ja osaa ehdottaa kestäviä ratkaisuja näihin haasteisiin.

Study materials

· Case-yrityksen tarjoama materiaali

· Kaikki markkinoinnin opinto-ohjelman kursseilla käytetty oppimismateriaali

· Muu opettajan antama materiaali

Completion methods

Method 1

Description:
Ryhmätyönä laadittava ratkaisuehdotus käytännön liike-elämän ongelmaan.
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x

Participation in teaching (3 cr)

Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish

Teaching