TSAS5595 Practical Training Abroad (1–5 cr)

Study level:
Advanced studies
Grading scale:
Pass - fail
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Faculty of Information Technology
Curriculum periods:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028

Description

Harjoittelun tavoitteena on perehdyttää opiskelija alan ammattikäytäntöihin ulkomaisessa organisaatiossa toimien ja antaa mahdollisuus soveltaa tai reflektoida saatua koulutusta todellisissa ammatillisissa tilanteissa. Harjoittelun tulee toimenkuvaltaan ja toteutukseltaan koostua sellaisista tehtävistä, joihin turvallisuus ja strateginen analyysi -maisteriohjelmassa pyritään antamaan valmiuksia. Harjoittelun aikana opiskelija tutustuu organisaation toimintaan ja kulttuuriin, työnjakoon, so-siaalisiin suhteisiin työpaikalla sekä harjaantuu työskentelemään asiantuntijaorganisaation jäsenenä soveltaen ja kehittäen työssään opiskelunsa aikana hankkimiaan tietoja ja taitoja. Harjoittelusta on aina sovittava etukäteen ja tehtävä harjoittelusopimus.

Learning outcomes

Opintojakson suorittamisen jälkeen opiskelija on tutustunut työskentelyyn todellisessa organisaatiossa ja osaa reflektoida työelämässä hankkimaansa osaamista suhteessa turvallisuus ja strateginen analyysi -maisteriohjelman sisältöihin ja osaamistavoitteisiin. Hän on myös saanut käsityksen asiantuntijaorganisaatiosta sosiaalisena yhteisönä ja tunnistaa työyhteisön toimintaan, kulttuuriin, työnjakoon, johtamiseen ja sosiaalisiin suhteisiin liittyviä ilmiöitä, joihin hän on teoreettisella tasolla tutustunut osana opintojaan.

Description of prerequisites

Opintojaksolla oletetaan, että opiskelija on suorittanut vähintään alemman korkeakoulututkinnon tai sitä vastaavan tutkinnon, esimerkiksi ammattikorkeakoulututkinnon.

Completion methods

Method 1

Description:
Harjoittelu ja harjoitteluraportti
Evaluation criteria:
Arviointi perustuu harjoitteluraporttiin.
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x

Teaching (1–5 cr)

Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
No published teaching