TEKA2001 Customer Experience Management (5 cr)
Study level:
Intermediate studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Faculty of Information Technology
Coordinating organisation:
Open University, Faculty of Information Technology
Curriculum periods:
2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028
Description
Asiakaslähtöisyys; Asiakasymmärrys; Asiakaskokemus; Asiakaskokemuksen johtaminen; Datan hyödyntäminen; IT asiakkaan ostopolku; Ohjelmistoteollisuuden asiakkuudet; Ostajapersoona; Palvelukonsepti; Palvelulogiikka; Palvelullistaminen; Palvelumuotoilu.
Learning outcomes
- Määritellä asiakaskokemuksen johtamiseen liittyvän käsitteistön erityisesti ohjelmistoteollisuuden kontekstissa.
- Tunnistaa ja selittää asiakaskokemuksen johtamisen merkityksen IT-alan yritysten toiminnassa.
- Ideoida innovatiivisia digitaalisia palvelukonsepteja ja -ratkaisuja voittavan asiakaskokemuksen luomiseksi.
- Kehittää asiakaskokemuksen johtamisen prosessia erityisesti ohjelmistoyrityksissä.
Study materials
Verkko-opetusmateriaali, artikkelit ja caset, muu kirjallisuus.
Completion methods
Method 1
Description:
Itsenäisesti suoritettavat tehtävät.
Evaluation criteria:
Itsenäisesti suoritettavat tehtävät.
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Independent study (5 cr)
Type:
Independent study
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish