TEKA2001 Customer Experience Management (5 cr)
Study level:
Intermediate studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Faculty of Information Technology
Curriculum periods:
2023-2024
Description
Asiakaslähtöisyys; Asiakasymmärrys; Asiakaskokemus; Asiakaskokemuksen johtaminen; Datan hyödyntäminen; IT asiakkaan ostopolku; Ohjelmistoteollisuuden asiakkuudet; Ostajapersoona; Palvelukonsepti; Palvelulogiikka; Palvelullistaminen; Palvelumuotoilu.
Learning outcomes
- Määritellä asiakaskokemuksen johtamiseen liittyvän käsitteistön erityisesti ohjelmistoteollisuuden kontekstissa.
- Tunnistaa ja selittää asiakaskokemuksen johtamisen merkityksen IT-alan yritysten toiminnassa.
- Ideoida innovatiivisia digitaalisia palvelukonsepteja ja -ratkaisuja voittavan asiakaskokemuksen luomiseksi.
- Kehittää asiakaskokemuksen johtamisen prosessia erityisesti ohjelmistoyrityksissä.
Study materials
Luentokalvot, luennoitsijan ilmoittamat artikkelit, caset ja muu kirjallisuus.
Completion methods
Method 1
Description:
Itsenäinen etäsuoritusmahdollisuus valittavissa ensisijaisesti muiden tutkinto-ohjelmien opiskelijoille. Suoritustapa: luentopäiväkirja luentotallenteiden pohjalta, artikkeli- ja case-tehtävät sekä itsenäinen tehtävä.
Evaluation criteria:
Luentopäiväkirja (25%), artikkeli- ja case-tehtävät (50%), itsenäinen tehtävä (25%).
Select all marked parts
Method 2
Description:
Itsenäinen etäsuoritusmahdollisuus valittavissa ensisijaisesti muiden tutkinto-ohjelmien opiskelijoille. Suoritustapa: luentopäiväkirja luentotallenteiden pohjalta, artikkeli- ja case-tehtävät sekä itsenäinen tehtävä.
Evaluation criteria:
Luentopäiväkirja (25%), artikkeli- ja case-tehtävät (50%), itsenäinen tehtävä (25%).
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Participation in teaching (5 cr)
Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
x
Independent study (5 cr)
Type:
Independent study
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish