TEKA2001 Customer Experience Management (5 cr)

Study level:
Intermediate studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Faculty of Information Technology
Curriculum periods:
2023-2024

Description

Asiakaslähtöisyys; Asiakasymmärrys; Asiakaskokemus; Asiakaskokemuksen johtaminen; Datan hyödyntäminen; IT asiakkaan ostopolku; Ohjelmistoteollisuuden asiakkuudet; Ostajapersoona; Palvelukonsepti; Palvelulogiikka; Palvelullistaminen; Palvelumuotoilu.

Learning outcomes

  • Määritellä asiakaskokemuksen johtamiseen liittyvän käsitteistön erityisesti ohjelmistoteollisuuden kontekstissa.
  • Tunnistaa ja selittää asiakaskokemuksen johtamisen merkityksen IT-alan yritysten toiminnassa.
  • Ideoida innovatiivisia digitaalisia palvelukonsepteja ja -ratkaisuja voittavan asiakaskokemuksen luomiseksi.
  • Kehittää asiakaskokemuksen johtamisen prosessia erityisesti ohjelmistoyrityksissä.

Study materials

Luentokalvot, luennoitsijan ilmoittamat artikkelit, caset ja muu kirjallisuus.

Completion methods

Method 1

Description:
Itsenäinen etäsuoritusmahdollisuus valittavissa ensisijaisesti muiden tutkinto-ohjelmien opiskelijoille. Suoritustapa: luentopäiväkirja luentotallenteiden pohjalta, artikkeli- ja case-tehtävät sekä itsenäinen tehtävä.
Evaluation criteria:
Luentopäiväkirja (25%), artikkeli- ja case-tehtävät (50%), itsenäinen tehtävä (25%).
Select all marked parts

Method 2

Description:
Itsenäinen etäsuoritusmahdollisuus valittavissa ensisijaisesti muiden tutkinto-ohjelmien opiskelijoille. Suoritustapa: luentopäiväkirja luentotallenteiden pohjalta, artikkeli- ja case-tehtävät sekä itsenäinen tehtävä.
Evaluation criteria:
Luentopäiväkirja (25%), artikkeli- ja case-tehtävät (50%), itsenäinen tehtävä (25%).
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x

Participation in teaching (5 cr)

Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
No published teaching
x

Independent study (5 cr)

Type:
Independent study
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
No published teaching