TIES475 Advanced Game Project (10–15 cr)

Study level:
Advanced studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Faculty of Information Technology
Curriculum periods:
2020-2021, 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024

Tweet text

Ilmoittautuminen erillisellä hakemuksella

Description

Kurssilla suunnitellaan projektiryhmissä digitaalinen peli tai pelillinen sovellus, josta toteutetaan pelattava prototyyppi tai valmis tuote. Toteutustekniikat valitaan projektikohtaisesti.


Learning outcomes

Kurssin käytyään opiskelija
- tuntee pelikehityksen prosessin
- osaa soveltaa peliohjelmoinnin osaamistaan käytännön projektiin
- osaa soveltaa projektinhallinnan menetelmiä ja työkaluja omaan ja tiimin työskentelyyn
- osaa arvioida ja kehittää omaa ja projektiryhmän työskentelyä

Lisäksi opiskelija asettaa opintojaksolle henkilökohtaiset oppimistavoitteet.

Description of prerequisites

Tietotekniikan perusopinnot ja aineopinnoista vähintään puolet sekä kurssi TIEP111 Ohjelmointi 2 tai suoraan maisteriopintoihin tulleille vastaavat tiedot. 

Kurssille hakevilta toivotaan suoritetuksi kursseja HTKA112 Pelin lumo tai NKTA1000 Johdanto pelien tutkimukseen ja TIEA219 Pelisuunnittelu sekä aiempia projektiopintoja.

Recommended prerequisites

Completion methods

Method 1

Select all marked parts
Parts of the completion methods
x

Participation in teaching (10–15 cr)

Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5
Evaluation criteria:
Aktiivinen osallistuminen opetukseen ja projektityöskentelyyn. Annettujen tehtävien suorittaminen hyväksytysti. Tarkemmat arviointiperusteet ilmoitetaan kurssitoteutuman yhteydessä. AHOT-menettelyllä suoritettuna hyväksytty/hylätty.
Language:
Finnish
Study methods:

Projektityöskentely, luennot, ohjaukset, yksilötehtävät.

Teaching