JSBY7010 Introduction to Digital Marketing Studies (2 cr)
Study level:
Other studies
Grading scale:
Pass - fail
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Jyväskylä University School of Business and Economics
Coordinating organisation:
Open University
Curriculum periods:
2022-2023, 2023-2024
Description
Opintojaksolla tutustutaan digimarkkinoinnin peruskäsitteistöön ja -käytäntöihin sekä luodaan ymmärrys sen tarjoamista mahdollisuuksista työelämän kontekstissa. Opiskelija laatii jakson aikana henkilökohtaisen opintosuunnitelman Digimarkkinoinnin opintokokonaisuuden opintotarjonnasta sekä valmistautuu reflektoimaan oppimistaan valitsemiensa opintojaksojen edetessä.
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- Ymmärtää digimarkkinoinnin peruskäsitteitä ja -käytäntöjä
- Kykenee tunnistamaan digimarkkinoinnin tarjoamia hyötyjä ja mahdollisuuksia
- Hahmottaa opintokokonaisuuden sisällön
- Osaa valita itselleen sopivat opintojaksot opintokokonaisuuden sisällöstä
Study materials
Opintojaksolla ilmoitettava materiaali.
Completion methods
These completion methods are for University of Jyväskylä degree students. Other options:
Method 1
Description:
Opetuksen järjestää Avoin yliopisto.
Evaluation criteria:
Arviointi perustuu oppimistehtävään.
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Independent study (2 cr)
Type:
Independent study
Grading scale:
Pass - fail
Language:
Finnish