LPEV1003 Hyvinvoinnin edistäminen kouluympäristössä (2–4 cr)
Study level:
Intermediate studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Faculty of Sport and Health Sciences
Curriculum periods:
2020-2021, 2021-2022, 2022-2023
Description
Hyvinvoinnin osa-alueet ja kouluikäisten hyvinvoinnin haasteet
Kansalliset ja kansainväliset kouluympäristön fyysisen aktiivisuuden ja terveyden edistämisen ohjelmat
Koulu toimintaympäristönä
Moniammatillinen yhteistyö koulussa
Oppituntien ulkopuoliset työtehtävät koulun hyvinvoinnin ja fyysisen aktiivisuuden edistämisessäSuoritustavat:
Luennot 10 tuntia, harjoitukset 16 tuntia
Ryhmätyöskentely
tai itsenäinen työskentely ongelmaperustaisen oppimisen periaatteisiin
pohjautuen.
Arviointiperusteet:
Aktiivinen osallistuminen 30 %, projekti 70 %
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- ymmärtää, mistä osa-alueista oppilaiden hyvinvointi koostuu
- tuntee monipuolisesti erilaisia toimenpiteitä kouluyhteisön hyvinvoinnin ja fyysisen aktiivisuuden lisäämiseksi koulupäivään
- tuntee koulun toimintaympäristönä
- ymmärtää yhteistyöverkostojen ja koti-kouluyhteistyön merkityksen pyrittäessä koululaisten hyvinvoinnin ja fyysisen aktiivisuuden edistämiseen
- ymmärtää liikunnan- ja terveystiedon opettajan laaja-alaisen työnkuvan ja työn vaatimukset
Completion methods
Method 1
Select all marked parts
Method 2
Select all marked parts
Method 3
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
x
x
Participation in teaching (2 cr)
Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5
Teaching
1/7–5/31/2021 Seminar
x
Participation in teaching (2 cr)
Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5
x
Participation in teaching (1 cr)
Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5