TTMS1001 Special Issues in Health Promotion and Teaching Health Education (5 cr)
Study level:
Advanced studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Faculty of Sport and Health Sciences
Curriculum periods:
2017-2018, 2018-2019, 2019-2020
Description
Sisältö
Teema 1: Dialogisuus ja ammatillinen kehittyminen 2 op
Teema 2: Terveystieto ja terveysosaaminen 3 op
Suoritustavat
Itsenäinen opiskelu
Teema 1:
Kirjallisuuden suorittaminen yleisinä tenttipäivinä (yhteensä 2 op) tai yliopistotasoiseen koulutukseen tai tieteelliseen kongressiin osallistumisen ja siitä raportointi. Tehtävä sovitaan opintojakson vastuuopettajan kanssa ja palautetaan kurssin kotisivulla Kopassa olevan Palauta tehtävä -painikkeen kautta.
Teema 2:
Oppimistehtävä artikkelikokoelmasta
Arviointiperusteet
Teema 1: kirjallisuustentti tai raportti 40 %, teema 2: oppimistehtävä 60 %
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• osaa analysoida dialogisuuden merkitystä oppimisessa ja luokkatyöskentelyssä
• osaa analysoida terveysosaamisen merkitystä terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä osaa arvioida terveysopetukseen liittyviä eettisiä näkökulmia
• osaa analysoida dialogisuuden merkitystä oppimisessa ja luokkatyöskentelyssä
• osaa analysoida terveysosaamisen merkitystä terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä osaa arvioida terveysopetukseen liittyviä eettisiä näkökulmia
Additional information
Syys- ja kevätlukukausi
Study materials
Teema 2: katso päivitetty kirjallisuus Kopasta
Literature
- Teema 1: Mercer, N. & Littleton, K. 2007. Dialogue and the development of children's thinking: A sociocultural approach. London: Routledge.; ISBN: 0-415-40478-9
Completion methods
Method 1
Select all marked parts
Method 2
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Teaching (5 cr)
Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Teaching
8/1/2019–7/31/2020 Essay
x
Exam (5 cr)
Type:
Exam
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish