ERIA1010 Learning disabilities as a pedagogical challenge (5 cr)
Study level:
Intermediate studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Department of Educational Sciences
Curriculum periods:
2017-2018, 2018-2019, 2019-2020
Description
Sisältö
tuen yleiset periaatteet oppimisvaikeuksissa
oppimisen tuki lukivaikeuksissa
oppimisen tuki matematiikan oppimisvaikeuksissa
oppimisen tuki tarkkaavuuden ongelmissa
oppimisen tuki käyttäytymisen ongelmissa
oppimisen tuki motoriikan ongelmissa
Suoritustavat
Kontaktiopetukseen osallistuminen ja/tai itsenäinen työskentely, oppimistehtävät ja/tai tentti.
Suoritustavat tarkennetaan lukuvuosittain opetusohjelmassa.
Arviointiperusteet
Aktiivinen osallistuminen ja oppimistehtävien/tentin tekeminen hyväksytysti. Arviointiperusteet voivat vaihdella suoritustavoittain ja ne tarkennetaan lukuvuosittain opetusohjelmassa.
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
*ymmärtää arvioinnin merkityksen tukikeinojen valinnassa ja taitojen kehittymisessä
*ymmärtää oppimisen tehokkaan tukemisen yleiset periaatteet oppimisvaikeuksissa
*osaa analysoida erityisten oppimisvaikeuksien tukemisen keinoja
*ymmärtää arvioinnin merkityksen tukikeinojen valinnassa ja taitojen kehittymisessä
*ymmärtää oppimisen tehokkaan tukemisen yleiset periaatteet oppimisvaikeuksissa
*osaa analysoida erityisten oppimisvaikeuksien tukemisen keinoja
Study materials
Opetusohjelmassa ilmoitettava oppimateriaali.
Completion methods
Method 1
Select all marked parts
Method 2
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Teaching (5 cr)
Type:
Participation in teaching
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Teaching
9/6/2019–5/31/2020 Electronic exam
x
Exam (5 cr)
Type:
Exam
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish