YMAS1110 Research Methods in Marketing (6 cr)
Study level:
Advanced studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Jyväskylä University School of Business and Economics
Curriculum periods:
2017-2018, 2018-2019, 2019-2020
Description
Sisältö
Kvalitatiivisten ja kvantitatiivisten tutkimusmenetelmien soveltaminen markkinoinnin tutkimuksissa
- Aineiston keruun välineiden laatiminen
- Erilaisten aineistojen analyysimenetelmät ja tulkinnan periaatteet
Suoritustavat
Kontaktiopetuskurssi: Syyslukukausi 2. jakso. Kontaktiopetuskurssin suoritustavat tarkennetaan vuosittaisessa opetusohjelmassa.
Arviointiperusteet
Opintojaksolla vaaditut hyväksytyt suoritukset. Arviointiperusteet tarkennetaan vuosittaisessa opetusohjelmassa.
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- arvioida eri metodien soveltuvuutta eri tutkimusasetelmiin
- suunnitella ja toteuttaa tieteellisen tutkimuksen aineiston keruun ja käsittelyn
- arvioida eri metodien soveltuvuutta eri tutkimusasetelmiin
- suunnitella ja toteuttaa tieteellisen tutkimuksen aineiston keruun ja käsittelyn
Description of prerequisites
Markkinoinnin aineopinnot.
Study materials
Luennoitsijan ilmoittamat artikkelit ja kirjallisuus.
Completion methods
Method 1
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Unpublished assessment item