PSYA110 Developmental Psychology II (5 cr)
Study level:
Intermediate studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Department of Psychology
Curriculum periods:
2017-2018, 2018-2019, 2019-2020
Description
Sisältö
Yksilön ja ympäristön vuorovaikutus sekä kehityksen kontekstit erityisesti oppimisen näkökulmasta tarkasteltuna.
Suoritustavat
Luennot ja/tai pienryhmätyöskentely, kirjallisuus, tentti tai kirjallinen tehtävä.
Arviointiperusteet
Opintojakso arvioidaan tenttiin tai kirjalliseen tehtävään perustuen asteikolla 0 (hylätty) – 5 (erinomainen).
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija on syventynyt yksilön ja ympäristön vuorovaikutusta ja kehityksen konteksteja koskevaan tietoon. Hän ymmärtää neurobiologisten, sosiaalisten ja kontekstuaalisten tekijöiden merkityksen kehityksessä, oppimisessa ja oppimisvaikeuksissa sekä yksilön osallisuuden näissä ilmiöissä.
Description of prerequisites
Psykologian peruopinnot.
Study materials
- Artikkelit jotka ilmoitetaan vuosittain
- WABER, D. P. (2010). Rethinking learning disabilities: Understanding children who struggle in school. New York: Guilford.
TAI
ROGOFF, B. (2003). The cultural nature of human development. Oxford: Oxford University Press. (e-kirja)
- WABER, D. P. (2010). Rethinking learning disabilities: Understanding children who struggle in school. New York: Guilford.
TAI
ROGOFF, B. (2003). The cultural nature of human development. Oxford: Oxford University Press. (e-kirja)
Literature
- WABER, D. P. (2010). Rethinking learning disabilities: Understanding children who struggle in school. New York: Guilford.
- ROGOFF, B. (2003). The cultural nature of human development. Oxford: Oxford University Press. (e-kirja)
Completion methods
Method 1
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Unpublished assessment item