ERIP104 Individuality in Learning and Participation (5 cr)
Study level:
Basic studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Department of Educational Sciences
Curriculum periods:
2017-2018, 2018-2019, 2019-2020
Description
Sisältö
oppimisvaikeudet, tarkkaavuuden ja toiminnanohjauksen pulmat, käytöshäiriöt, kehitysvammaisuus, kielen kehityksen vaikeudet, autismin kirjo, arviointi yksilöllisten haasteiden tunnistamisessa ja tukemisessa, arvioinnin tavoitteet
Suoritustavat
Kontaktiopetukseen osallistuminen ja/tai itsenäinen työskentely, oppimistehtävät ja/tai tentti.
Suoritustavat tarkentuvat vuosittain opetusohjelmassa.
Arviointiperusteet
Aktiivinen osallistuminen ja oppimistehtävien/tentin tekeminen hyväksytysti. Arviointiperusteet voivat vaihdella suoritustavoittain ja ne tarkennetaan lukuvuosittain opetusohjelmassa.
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
*tuntee erityyppisten oppimisen ongelmien keskeiset piirteet ja ongelmien syytaustat
*ymmärtää erityisvaikeuksien luonteen osana taitojen ja oppimisedellytysten yksilöllistä vaihtelua
*tuntee erilaiset arvioinnin tavoitteet ja arviointitavat sekä arvioinnin roolin oppimisen ja opetuksen tukena
*tuntee erityyppisten oppimisen ongelmien keskeiset piirteet ja ongelmien syytaustat
*ymmärtää erityisvaikeuksien luonteen osana taitojen ja oppimisedellytysten yksilöllistä vaihtelua
*tuntee erilaiset arvioinnin tavoitteet ja arviointitavat sekä arvioinnin roolin oppimisen ja opetuksen tukena
Study materials
Opetusohjelmassa ilmoitettava oppimateriaali.
Completion methods
Method 1
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Unpublished assessment item