ERIA1509 Pedagogy in early childhood education (5 cr)
Study level:
Intermediate studies
Grading scale:
0-5
Language:
Finnish
Responsible organisation:
Department of Educational Sciences
Curriculum periods:
2017-2018, 2018-2019, 2019-2020
Description
Sisältö
Varhaiserityiskasvatuksen reunaehdot, havainnointi, arviointi, suunnittelu ja dokumentaatio, osallisuus ja sosiaalinen osallisuus, pedagogiset menetelmät, perhelähtöisyys ja monialainen yhteistyö
Suoritustavat
Kontaktiopetukseen osallistuminen ja/tai itsenäinen työskentely, oppimistehtävät ja/tai tentti.
Suoritustavat tarkennetaan lukuvuosittain opetusohjelmassa.
Arviointiperusteet
Aktiivinen osallistuminen yhteisiin kokoontumisiin ja oppimistehtävien/tentin hyväksytty suorittaminen.
Arviointiperusteet voivat vaihdella opiskelijaryhmittäin ja tarkennetaan lukuvuosittain opetusohjelmassa.
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
*tunnistaa varhaiserityiskasvatuksen teoreettiset lähtökohdat,
*arvioida varhaiserityiskasvatuksen toimintatapoja teoreettisen tiedon pohjalta sekä
*hyödyntää varhaiserityiskasvatuksen teoriaa suunnitellessaan ja toteuttaessaan varhaiserityiskasvatusta.
*tunnistaa varhaiserityiskasvatuksen teoreettiset lähtökohdat,
*arvioida varhaiserityiskasvatuksen toimintatapoja teoreettisen tiedon pohjalta sekä
*hyödyntää varhaiserityiskasvatuksen teoriaa suunnitellessaan ja toteuttaessaan varhaiserityiskasvatusta.
Study materials
Opetusohjelmassa ilmoitettava oppimateriaali.
Completion methods
Method 1
Select all marked parts
Parts of the completion methods
x
Unpublished assessment item